Regen? Welke regen!

4 juli 2020 - Castricum, Nederland

Vannacht bleef de wind om onze tenten heen blazen. Hoor de wind waait door de bomen.............? En daarbij kregen we ook nog een behoorlijke bak met water over onze tenten heen. Deze bleken in ieder geval waterdicht te zijn.  Ook hoorden we vannacht voor het eerst dat we meer in de buurt van Schiphol komen. Een vliegtuig leek zeer laag over de camping heen te komen.  Deze is later gevolgd door nog een aantal grote jongens. Schiphol raakt langzaam aan na de lockdown weer in bedrijf.
Na een hele nacht regen en wind begon de dag met regen en wind. Na spoedberaad in ons “overlevingshonk” op de camping “de hooiberg” hebben we uiteindelijk besloten om een dag langer te blijven. De hele dag blijft het slecht. Dus hebben we onze eerste rustdag maar ingepland. Na een lange koffiesessie toch maar in de benen en op de fietsen om boodschappen te halen. En omdat het toch slecht weer bleef ook maar weer een koffiepauze in Bakkum. Tegenover de bakker met heerlijke koffie en wat lekkers ontdekten we een toko met Thaise gerechten. Het leek us Gerard een goed idee om daar maar eens te gaan kijken of we daar onze warme maaltijd konden gaan halen. Dit is achteraf een prima en heerlijk voorstel gebleken.  Goed gedaan jochie!!

1. Jaap:
    6 juli 2020
    Houd moed. Later deze week wordt het beter en krijgen jullie de wind in de rug!